Photo

႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ဝင္ သီခ်င္းတု႔ိ၏ အႏုပညာရသ ျမစ္ဖ်ား

By 7 March, 2013 - 15:37

ျမန္မာ့ ႐ုပ္ရွင္သမိုင္းႏွင့္အတူ တစ္ေခတ္တစ္ခါကို ျပန္ေျပာင္းေျပာ ဆိုသည့္အခါ ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ဝင္ သီခ်င္းမ်ား၏ အခန္းက႑ကလည္း အေရးပါလွေပသည္။  ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကား တစ္ကားတြင္ ဇာတ္႐ုပ္ဇာတ္ေကာင္မ်ား၏ အမူအရာသြင္ျပင္ လကၡဏာ စ႐ိုက္သဘာဝကို ပီျပင္စြာ ႐ုပ္လံုးႂကြ ေဖာ္ၫႊန္းေစဖုိ႔ အႏုပညာရပ္ ပံ့ပိုးမႈတစ္ခုအျဖစ္ တည္ရွိေနသည္က ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ဝင္ခန္း ေတးသီခ်င္းပင္ ျဖစ္၏။ ထို႔အတူ ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကားတစ္ကားတြင္ ပါဝင္သ႐ုပ္ေဆာင္သည့္ ဘယ္မင္းသားႏွင့္ ဘယ္အဆိုေတာ္၏ သီဆုိမႈျဖင့္သာ လုိက္ဖက္ညီစြာ အႏုပညာအသက္ စစ္သည္ဟုပင္ ေျပာစမွတ္ျဖစ္ ေလာက္ေအာင္ ျဖစ္ခဲ့တာေတြ႕ရွိရ၏။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ႐ုပ္ရွင္သမိုင္းႏွင့္ အတူ ေခတ္အဆက္ဆက္တြင္ အႏုပညာ မွတ္တိုင္ စိုက္ထူခဲ့ၾကသည့္ ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ဝင္ခန္း ေတးသီခ်င္းမ်ားကို သီဆိုခဲ့ၾကေသာ ဂႏၲဝင္ ျမန္မာသံ အဆိုေတာ္ႀကီးမ်ား၏ ျဖတ္သန္းမႈအေတြ႕အႀကံဳမ်ား၊ ႐ုပ္ရွင္ ဇာတ္ဝင္ခန္း သီခ်င္းမ်ားအေၾကာင္း ကိုယ္ကိုယ္တုိင္ ေတြ႕ႀကံဳ ထင္ျမင္သုံးသပ္ခ်က္မ်ားကို စုစည္းေဖာ္ျပ လုိက္ပါသည္။

မင္းေနာင္က ႐ုပ္ရွင္ေတးဆိုတဲ့အခါ မင္းေနာင္ဆိုတာ မဟုတ္ေတာ့ဘူး…....ဦးမင္းေနာင္

႐ုပ္ရွင္ေတးေတြ စဆိုခဲ့တာဟာ ဆရာေရႊျပည္ေအး ေရးထားတဲ့ ေၾကာင္နက္ဆိုတဲ့ အသံတိတ္ကားမွာ သီခ်င္းႏွစ္ပုဒ္ ဆိုခဲ့ရတယ္။ အဲဒီကေနစလုိက္တာ အခုအခ်ိန္ထိ အားလံုး ၃၀၀ နီးပါး ရွိခဲ့တယ္။ အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက ေရးတဲ့ပုဂၢဳိလ္ေတြ ဆရာေရႊျပည္ေအးတုိ႔၊ ဗုိလ္ကေလး တင့္ေအာင္တို႔ သူတို႔ေတြက ႐ုပ္ရွင္သီခ်င္းေတြ ေရးၾကတာ။ ႐ုပ္ရွင္သီခ်င္းေတြကို ပထမဆံုးစဆိုခဲ့တာက ဘဘရယ္၊ မာမာေအးရယ္။ မာမာေအးကလည္း ငယ္ငယ္ေလးကတည္းက ဆိုလာတာ။ ဘာ့ေၾကာင့္ ဆိုခဲ့ရသလဲဆိုေတာ့ ေျပာျပခ်င္တယ္။ သိခ်င္ၾကမွာပဲေလ။ မင္းေနာင္ကို ဘာေၾကာင့္သံုးလဲ၊ မင္းေနာင္က ႐ုပ္ရွင္ေတးဆိုတဲ့အခါ မင္းေနာင္ဆိုတာ မဟုတ္ေတာ့ဘူး။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ေဇာ္လြင္ဆိုလုိ႔ရွိရင္ ေဇာ္လြင္ပါတဲ့ကား ေဇာ္လြင္ခိုင္းတာ ဆိုလုိ႔ရွိရင္ ေဇာ္လြင္ဟန္နဲ႔၊ ေဇာ္လြင့္အသံနဲ႔ ေဇာ္လြင္ Nature ေပါ့။ ေက်ာ္ဟိန္းဆို ေက်ာ္ဟိန္း၊ ၫြန္႔ဝင္းဆို ၫြန္႔ဝင္းေပါ့။ သူတုိ႔ဟန္ေတြကို ဘဘက လိုက္ျဖည့္ေပးတာ။ အဲဒီလို ျဖည့္ေပးတဲ့အတြက္ သူတုိ႔ႀကိဳက္တယ္။ သူတုိ႔ကား႐ိုက္လို႔ သီခ်င္းပါလာလုိ႔ရွိရင္ ဦးမင္းေနာင္ ဆိုမွျဖစ္မယ္။

ကိုေဇာ္လြင္ႀကီးက ဆိုရင္ သီခ်င္းအဆိုပါလား၊ ပါလို႔ရွိရင္ ဦးမင္းေနာင္ အသံမဟုတ္ရင္ ကြၽန္ေတာ္ ပါးစပ္မလႈပ္ဘူးဆိုၿပီး ဒီလုိ အျမဲတမ္း ေျပာေလ့ရွိတယ္။ အမွတ္တရေတြကေတာ့ အမ်ားႀကီးပဲ။ ေရးတဲ့သူေတြကလည္း လူေတာ္ေတြခ်ည္းပဲ။ တစ္ခုေတာ့ရွိတယ္။ ႐ုပ္ရွင္ေတြမွာပါတဲ့ သီခ်င္းေတြက အျပင္မွာ နားေထာင္လုိ႔ ေကာင္းတာရွိတယ္။ ဇာတ္လမ္းသ႐ုပ္ကို ေပၚလြင္ေအာင္ ဆိုရတာရွိတယ္။ အဲဒီလိုဆိုရတဲ့ သီခ်င္းေတြပါတယ္ေလ။ ဆိုရတဲ့အပိုင္းမွာလည္း ပဏာမဆိုရတာရွိတယ္။ မင္းသား၊ မင္းသမီး ကိုယ္စား ဆိုရတာရွိတယ္။ Background ေပါ့။ သူတို႔လြမ္းေန၊ ေဆြးေနတဲ့အခါမ်ဳိးမွာ ဆိုရတာေတြ ရွိတယ္။ ဇာတ္လမ္းမၿပီးခင္ အႀကိဳဆိုရတာ ရွိတယ္။ ေနာက္ဆံုး ဇာတ္သိမ္းဆိုရတာ ရွိတယ္။ အခု ေခတ္ဇာတ္ကားေတြက ဘယ္လိုျဖစ္လာလဲဆိုေတာ့ ဘဘတုိ႔ေခတ္တုန္း ကေတာ့ ႐ုပ္ရွင္ပဲ။ ဗီဒီယိုလည္း မေပၚေသးဘူး။ ႐ုပ္ရွင္ပဲ ႐ိုက္ရတယ္။ လူတိုင္းကလည္း ႐ုပ္ရွင္ပဲ ႐ိုက္ရတယ္။ ႐ုပ္ရွင္ေတြမွာ ဆိုရတဲ့အခါလည္း မင္းသား၊ မင္းသမီးေတြ ဆိုသလို ဆိုေပးရတာ။ ပရိသတ္က ၾကည့္ၿပီးေတာ့ ဟာ ဒီမင္းသားကေတာ့ အသံေကာင္းတယ္၊ ဘာညာ ေျပာတာၾကားရေတာ့ စိတ္ထဲမွာလည္း ပီတိျဖစ္တယ္။ အခု ေနာက္ပိုင္းမွာေပါ့ ႐ုပ္ရွင္ထဲမွာ ေအာင္ျမင္တဲ့ သီခ်င္းေတြကလည္း ေပ်ာက္ေပ်ာက္သြားတယ္။ ဗီဒီယိုေတြဆိုရင္လည္း ဆူလြယ္ နက္လြယ္ ဆိုသလို ျမန္ျမန္လည္းၿပီးတယ္။ ႐ိုက္လုိက္လုိ႔ရွိ ရင္လည္း ၇ ရက္ေလာက္နဲ႔ တစ္ကားၿပီးတယ္။ ႐ုပ္ရွင္က်ေတာ့ မရဘူး။ အမ်ားႀကီးလည္း ကုန္က်တယ္။ လူေတြလည္း အမ်ားႀကီးစုရတယ္။

ေနာက္ၿပီးေတာ့ မ်ားေသာအားျဖင့္လည္း စတူဒီယိုသီခ်င္းကို ေခါင္းစဥ္ယူသံုးၿပီးေတာ့ အဲဒီထဲကစတူဒီယို သီခ်င္းကို ေကာက္ထည့္ လုိက္တယ္။ အရင္တုန္းကဆိုရင္ ဒီဇာတ္လမ္းအတြက္ ဘယ္လို ေကာင္းေအာင္ဆိုရမယ္၊ စကားလံုးအသံေတြဆိုရင္လည္း ပီပီသသၾကားရဖုိ႔နဲ႔ အဓိပၸာယ္ ေပၚေအာင္လည္း ဆိုရတယ္။ ႐ုပ္ရွင္မွာ ဆိုရတဲ့ခံစားခ်က္နဲ႔ ေရဒီယိုတို႔ တျခားေတြမွာ ဆိုရတာေတြက ခံစားခ်က္က တစ္မ်ဳိးစီပဲ။ ေရဒီယိုပရိသတ္ေတြက် တစ္မ်ဳိး၊ ႐ုပ္ရွင္က်ေတာ့ ႐ုပ္ရွင္သီ ခ်င္းေတြကို ပီသေအာင္၊ ေကာင္းေအာင္၊ ဇာတ္ကုိပုိ႔ေပးရတာ ဇာတ္ပို႔ အေနနဲ႔ဆိုရတာ။ စတိတ္႐ႈိးေတြမွာ ဆိုရတဲ့အခါကေတာ့ လာၾကည့္တဲ့ ပရိသတ္ႀကဳိက္ေအာင္ဆို ေပးလုိက္ရတာ သက္သာတယ္။ ႐ုပ္ရွင္ေတြမွာ ဆိုရတာပင္ပန္းတယ္။ တစ္ခါတေလက်ေတာ့ သီခ်င္းေတြ က်က္ၿပီးသားကို ဒါခ်က္ခ်င္းဆို ဒါမ်ဳိးေတြမရွိဘူး။ ဒီေန႔ အသံသြင္းရွိတယ္ဆိုၿပီး သြားတယ္။ ဟိုေရာက္ေတာ့သီခ်င္းက မေရးရေသးဘူး။ သူတို႔ေတြက ကားကိုအရင္ ၾကည့္လိုက္ေသးတယ္။ ကားကိုၾကည့္ ၿပီးေတာ့ ဒါ႐ုိက္တာက ဒီေနရာမွာ မင္သားနဲ႔ မင္းသမီးနဲ႔ ဒီလိုေတြ႕တဲ့ အခ်ိန္မွာ ဒီေနရာေလးကို ေရးေပးပါ။ အဲဒီေတာ့မွ အဲဒါကို အခ်ိန္နဲ႔ လိုက္မွတ္ၿပီးေတာ့မွ ေရးတယ္။ ၿပီးမွ ဆိုရတာ။ အခ်ိန္ ၃ မိနစ္ပဲဆိုရင္ ၃ မိနစ္ထက္ပိုလုိ႔ မရဘူး။ အတိအက် ဆိုရတာ။ အဲဒီတုန္းက ခ်က္ခ်င္းဆိုရ တယ္။ အဆိုနဲ႔တီးဝိုင္းလည္း တစ္ခါတည္း အခ်ိန္သတ္မွတ္ၿပီး ဆိုရတာ။ အခုအခ်ိန္မွာက ေျပာင္းလဲသြားၿပီ Multi System ဆိုတာက လိုင္းေတြ အမ်ားႀကီးပဲ။ ဒီေန႔ စႏၵရားနဲ႔ယူထား လုိက္ၿပီးရင္ သူတို႔ဟာနဲ႔သူတုိ႔ ဆက္ၿပီးေတာ့ တေယာေတြထည့္၊ ဗံုေတြထည့္ အဲဒီလုိေတြရွိၾကတယ္။ စိတ္ထဲမွာေတာ့အားမရဘူး။

ဇာတ္လမ္းေတြနဲ႔ လုိက္ဖက္တဲ့ အသစ္အသစ္ ဖန္တီး တီထြင္တဲ့….... ျမန္မာျပည္သိန္းတန္

ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ အရင္တုန္းကဆိုရင္ ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ဝင္ေတးေတြလည္း အမ်ားႀကီး ဆိုခဲ့ဖူးတယ္။ ႐ုပ္ရွင္တစ္ကားမွာ ဇာတ္ဝင္ေတးေလးေတြ အမ်ားႀကီးပါတယ္။ ဥပမာ ကြၽန္ေတာ္တို႔ေခတ္က ဒါ႐ိုက္တာ ကိုတင္ေအးက “ခ်စ္ေသာဇာဇာ”  ႐ုိက္တယ္။ ၫြန္႔ဝင္းနဲ႔ ေဆြဇင္ထိုက္။ ႐ုပ္ရွင္ကားစတာနဲ႔ အဲဒီကားအတြက္ Main သီခ်င္း Theme Song  ကုိ ကြၽန္ေတာ္က ဆိုရတယ္။ အဲဒီသီခ်င္းလည္း ေတာ္ေတာ္ ေအာင္ျမင္ပါတယ္။ အဲဒီလုိေပါ့။ အခု ဒီဘက္ ေခတ္မွာေတာ့ အဲဒီလိုသီးသန္႔မ်ဳိး သိပ္မရွိဘူးဆိုရင္ေတာ့ သိပ္မေကာင္းဘူး။ ဇာတ္ကားေတြ ႐ိုက္တယ္ဆုိတာ ဇာတ္လမ္းအသစ္ေတြ ႐ိုက္ၾကတာဆိုေတာ့ အသစ္အသစ္ ဇာတ္လမ္းေတြနဲ႔ လုိက္ဖက္တဲ့ အသစ္အသစ္ ဖန္တီးတီထြင္တဲ့ သီခ်င္းေလးေတြ ရွိေနသင့္ပါတယ္။ အဲဒါဆိုရင္ေတာ့ ဆက္ၿပီး တိုးတက္ပြားမ်ားတာေပါ့။ ဆိုၿပီးသား သီခ်င္းေလးေတြကို ထည့္သံုးတယ္ဆိုတာက လုိက္ဖက္လို႔ ထည့္တာျဖစ္မွာပါ။ အသံလႊင့္ ဇာတ္လမ္းေလးေတြ တီထြင္ၾကတာလည္း ရွိတယ္။ အဲဒီတုန္းက ေရႊၿမိဳင္မွာပဲ ေနေတာ့မယ္ဆိုတဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ သီခ်င္းေလးကို ထည့္သြင္းတာမ်ဳိးလည္း ရွိတယ္။ လိုက္ဖက္လုိ႔ ထည့္တာမ်ဳိးေပါ့။ သို႔ေပမယ့္လည္း ဇာတ္လမ္းဆိုတာ အသစ္ေတြပဲ ႐ိုက္ၾကတာဆုိေတာ့ ဇာတ္ဝင္ေတးေတြလည္း အသစ္ေတြ လုပ္တာ ေကာင္းပါတယ္။

႐ုပ္ရွင္သီခ်င္းေတြ ၈၀ ရာခိုင္ႏႈန္းေလာက္ဟာ မာမာေအးသီခ်င္း ေတြခ်ည္းပါပဲ…....မာမာေအး

၁၉၈၀ ျပည့္ေလာက္ကတည္းက ႐ုပ္ရွင္သီခ်င္းေတြ ၈၀ ရာခိုင္ႏႈန္းေလာက္ဟာ မာမာေအး သီခ်င္းေတြ ခ်ည္းပါပဲ။ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ဆိုခဲ့ဖူးတယ္။ ႐ုပ္ရွင္ေတးေတြမွာ သီဆိုရတဲ့အခါ အမွတ္တရေတြကေတာ့ အမ်ားႀကီးပါပဲ။ ေျပာလုိ႔ကုန္မွာေတာင္ မဟုတ္ဘူး။ အခု ဒီဘက္ေခတ္ ေနာက္ပိုင္းေတြမွာဆုိရင္ ဘာေတြေတြ႕ရလဲဆိုေတာ့ ေနာက္ပိုင္း အဆုိေတာ္ေတြ ေပၚလာၿပီ။ ေပၚလာတဲ့အျပင္ကို ေငြေၾကးရွားပါးမႈကို အေၾကာင္းျပၿပီးေတာ့ ဒီ႐ုပ္ရွင္မွာ သံုးလာတာကို ေတြ႕ရတယ္။ အဲဒီလို သံုးတာေတြကေတာ့ ႐ုပ္ရွင္နဲ႔ဆိုင္ ဆိုင္မဆိုင္ဆိုင္ သူတို႔ေတြက သီခ်င္း နာမည္ႀကီးတာေလးနဲ႔ နည္းနည္းပါးပါး ညႇိသြားေအာင္ပဲ လုပ္လို႔ရမယ္။ တကယ္႐ုပ္ရွင္နဲ႔ ဆိုင္တာကို ေရးခိုင္းတာ မဟုတ္တဲ့အတြက္ေတာ့ ဘယ္အံဝင္ခြင္က်ရွိမလဲ။

ဒါကို သူတို႔ေတြက နားလည္လိုက္သားနဲ႔ လုပ္သလား၊ နားမလည္လုိ႔ လုပ္လားေတာ့ မေျပာတတ္ဘူး။ ထုတ္လုပ္တဲ့ စရိတ္နည္းေအာင္ လုပ္ရင္ေတာ့ ဒါဇာတ္ကားေတြဟာ ကြာလတီ (အရည္အေသြး) က်မွာပဲ။ ဒါက ရွင္းရွင္းေလးပဲေလ။ ဒီ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကားအတြက္ သီးသန္႔ ရည္ရြယ္ၿပီး ေရးတာမဟုတ္တဲ့ အတြက္ လံုးဝ မတိုက္ဆုိင္ႏိုင္ဘူး။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ အလြမ္းသီခ်င္းဆိုရင္ ဗမာမွာက ႏဲွေလးျဖစ္ျဖစ္၊ တေယာျဖစ္ျဖစ္ခြၽဲမွ မ်က္ရည္က်ခ်င္တာ။ ဒုန္းဒုန္းဒိုင္းဒိုင္းနဲ႔ ဘယ္သူက မ်က္ရည္က်မွာလဲ။ ဒီလို ႐ုပ္ရွင္အတြက္ သီးသန္႔ဖန္တီး မေရးသားႏိုင္ခဲ့တာ ေတာ္ေတာ္ၾကာၿပီ။ အရင္တုန္းကထိေတာ့ ဗီဒီယိုေတြမွာ ပထမပိုင္းေတာ့ လုပ္ေသးတယ္။ ေၾကာင္ကမ႓ာတို႔မွာဆိုရင္ အန္တီ အမ်ားဆံုး သြားသြားဆိုေပးရေသးတာ။ ကိုယ္လည္း ေနာက္ပိုင္းမဆိုတာ ၁၅ ႏွစ္ေလာက္ရွိၿပီဆိုေတာ့ ဘယ္လုိေတြျဖစ္ကုန္လဲ မသိေတာ့ဘူး။

ဇာတ္ဝင္ေတးသီခ်င္း သုံးတာကေတာ့ လိုခ်င္တဲ့ အေၾကာင္းအရာ ကြက္တိရတယ္..... ေတးေရးစိုးလင္း

အျခားေပါက္သီခ်င္းေတြ သုံးတာကေတာ့ ဇာတ္ကားတစ္ကားအတြက္ အနီးစပ္ဆုံးပဲ တူႏိုင္တယ္လို႔ပဲ ထင္တယ္။ ဇာတ္ဝင္သီးသန္႔ သီခ်င္းသုံးတာကေတာ့ လိုခ်င္တဲ့ အေၾကာင္းအရာ ကြက္တိရတယ္။ အခုထိ ဇာတ္ဝင္သီခ်င္းေတြ ေရးေနရတုန္းဆိုေတာ့ အခက္အခဲမရွိပါဘူး။ ဘာျဖစ္လို႔လဲ ဆိုေတာ့ သူတို႔လိုခ်င္တဲ့ Target  ေလးကိုပဲ ေရးေပးရတာပါ။ ႐ုပ္ရွင္မွာဆုိရင္ ဒါ႐ိုက္တာ ညီညီထြန္းလြင္ ဒါ႐ိုက္တာသိန္းဟန္ (ဖီးနစ္) ႐ိုက္တဲ့ ဇာတ္ကားအားလုံးနီးပါး ဦးစိုးလင္းကို လာအပ္တယ္။ ဗီဒီယိုမွာဆိုရင္ေတာ့ ဇာတ္ဝင္သီခ်င္း သီးသန္႔ေရးတာမ်ဳိး သိပ္မရွိေတာ့ဘူး။ အပ္တာ နည္းသြားတယ္။ ဒါက ဇာတ္လမ္းေပၚမွာ မူတည္ပါတယ္။ music နဲ႔ ပံ့ပိုးရမယ့္ ဇာတ္လမ္းမ်ဳိးဆိုရင္ေတာ့ သီးသန္႔သုံးသင့္တယ္လို႔။

Your rating: None Average: 4 (1 vote)

Top Rated News

အာဆင္နယ္ ျမန္မာ ဝက္ဘ္ဆိုက္က ရလဒ္ခန္႔မွန္းၿပိဳင္ပြဲ က်င္းပမည္ Arsenal Myammar.com ေဘာလုံးဝက္ဘ္ဆိုက္မွ ႀကီးမွဴးက်င္းပသည့္ အာဆင္နယ္ေဘာလုံးအသင္း ဝါသနာ႐ွင္မ်ားတြက္ ၂၀၁၀-၂၀၁၁ ေဘာလုံးရာသီ၏ ေဘာလံုးခန္႔မွန္း ၿပိဳင္ပြဲကို က်င္းပျပဳလုပ္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ အဆိုပါ ၿပိဳင္ပြဲျပဳလုပ္ရျခင္း၏ ရည္႐ြယ္ခ်က္မွာ ျမန္မာႏိုင္ငံအတြင္း႐ွိ အာဆင္နယ္ေဘာလုံးအသင္း ဝါသနာ႐ွင္မ်ား တစ္စုတစ္စည္းတည္းျဖစ္ေစရန္ ႏွင့္ အာဆင္နယ္ပရိတ္သတ္အခ်င္းခ်င္း ပိုမိုရင္းႏွီးမႈရၿပီး တက္ၾကြစြာ အားေပးႏိုင္ရန္ ရည္႐ြယ္ထားေၾကာင္း အာဆင္နယ္ျမန္မာ ေဘာလုံးအသင္း ဝက္ဘ္ဆိုက္မွ တာဝန္႐ွိသူတစ္ဦးက ေျပာသည္။အဆိုပါ ၿပိဳင္ပြဲကို ဒီဇင္ဘာလ ၂၆ ရက္ေန႔တြင္ က်င္းပမည့္ အာဆင္နယ္ႏွင့္ ခ်ယ္ဆီးအသင္း ကန္မည့္ပြဲမွ စတင္ ယွဥ္ၿပိဳင္ႏိုင္ၿပီ
ဟဲလို ကစ္တီစပီကာ
PSP အတြက္ 6.35 Pro A3 ထြက္ရွိ
အင္တာနက္ဂ်ာနယ္ က်ပ္တစ္သန္းတန္ ပေဟဠိ အစီအစဥ္ ဆုခ်ီးျမႇင့္ပြဲ က်င္းပ
ပရိသတ္ကို မ်က္လွည့္ျပမယ့္ ဝိုင္းစုခုိင္သိန္း